Bestellen

Het bestellen gaat via de webshop, tenzij anders wordt afgesproken. Kies de gewenste producten en voeg deze toe aan het winkelmandje. Nadat alle gewenste producten zijn toegevoegd aan het winkelmandje kunt u deze afrekenen met de gewenste betaalmethode. Zodra de betaling is afgerond krijgt u een bevestigingsmail.

Inpakservice

Heeft u in de webshop een Little Gift gezien wat u graag cadeau wilt doen aan iemand? En wilt u dit With Love Wrapped rechtstreeks naar de ontvanger sturen? Dat is geen probleem! Kies dan voor ''Inpakservice'' en voeg deze toe gaan uw winkelmandje. Wilt u 1 cadeau With Love Wrapped laten verzenden dan kiest u 1 x voor Inpakservice. Heeft u er meerdere? Dan kiest u het juiste aantal Inpakservice. Ook kunt u er nog een leuk kaartje aan toevoegen. Kies dan voor het kaartje naar keuze en voeg deze toe aan uw winkelmandje. Tijdens het afrekenen kunt u bij uw gegevens het vakje ''vink dit vakje aan om een afwijkend afleveradres in te voeren''. Gebruik dit om de gegevens van de ontvanger in te voeren. Verder op komt u een ''Opmerkingen'' veld tegen. Hier kunt u uw wensen aangeven en eventueel de tekst voor op het kaartje. Vergeet niet duidelijk te vermelden voor wie het cadeau is en voor welke gelegenheid. Dan zorgen wij voor een mooie en passende verpakking!  

Prijzen

Alle prijzen in de webshop zijn in euro's inclusief 21% BTW maar exclusief verzendkosten. De uiteindelijke verzendkosten en eventuele extra kosten zullen tijdens het afrekenen worden weergegeven.

Betalen

U kunt tijdens het afrekenen kiezen voor de volgende betaalmethodes:

  • Vooraf overmake
  • iDeal
  • Bancontact
  • Vooraf overmaken
  • Sepa overboeking
  • Achteraf betalen via Klarna
  • Achteraf betalen via Riverty
  • Betalen bij afhalen

Indien u kiest voor de optie "vooraf overmaken" dan dient het bedrag binnen 5 dagen op de rekening van With Love Wrapped te staan. Nadat wij de betaling hebben ontvangen zullen wij uw bestelling in orde maken en verzenden. Kiest u voor de optie "betalen bij afhalen" dan kunt u uw bestelling direct betalen of middels een betaalverzoek bij het ophalen.

Verzendkosten 

Bij uw bestelling boven de €75,- (in Nederland) en boven de €100,- (naar België) zijn de verzendkosten gratis! Voor bestellingen onder dit bedrag bedragen de verzendkosten:

  • Brievenbus pakket NL met Track en Trace code €4,95
  • Pakket NL met Track en Trace code €7,95
  • Brievenbus pakket BE met Track en Trace code €12,00
  • Pakket BE met Track en Trace code €16,00

De verzendkosten kunnen per product verschillen, afhankelijk van het formaat en gewicht. Tijdens het afrekenen worden automatisch de juiste verzendkosten berekend. Als u uw bestelling komt afhalen is dit uiteraard gratis! Afhalen kan enkel op afspraak!

Levertijd 

Wij streven ernaar uw bestelling binnen 3 werkdagen, mits uw betaling bij ons ontvangen is én alles op voorraad is, te verzenden. Indien een product wel leverbaar is maar niet op voorraad in de webshop staat dit vermeld inclusief de verwachte levertijd. Door omstandigheden bij ons of DHL kan het voorkomen dat u langer op uw bestelling moet wachten. Alle (brievenbus) pakketten met Track en Trace code worden met DHL bezorgd binnen Nederland en België. Zij leveren van maandag t/m zaterdag. U ontvangt een Track en Trace code waarmee u de geplande bezorgtijd kunt inzien en eventueel kunt wijzigen.

Bedenktijd/Ontbindingsrecht/Klachten 

Bedenktijd/Ontbindingsrecht/Klachten

Bij de aankoop van product(en) heeft de u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Tijdens de bedenktijd moet u zorgvuldig omgaan met het product(en) en de verpakking. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wilt maken kunt u het product(en) met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan With Love Wrapped, conform de door de ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies retourneren. Wanneer u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht bent u verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product(en) kenbaar te maken aan ons. Het kenbaar maken kunt u doen middels het modelformulier. Nadat u dit kenbaar heeft gemaakt dient u het product(en) binnen 14 dagen retour te sturen. U dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. Indien u na afloop van het genoemde termijn niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht én het product niet With Love Wrapped heeft teruggezonden, is de koop een feit.

Kosten in geval van herroeping:

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Indien u een bedrag betaald heeft, zal With Love Wrapped dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terugontvangen is door de ons of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.

Klachten 

Heeft u een klacht over uw ontvangen bestelling, dan ontvangen wij daarover graag, binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling, een mail van u. U kunt uw mail sturen naar: info@withlovewrapped.nl   Wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden. 

Klachtenregeling:

With Love Wrapped beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij With Love Wrapped, nadat u de gebreken heeft geconstateerd. Bij With Love Wrapped ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Bij klachten dient u zich allereerst te wenden tot With Love Wrapped.

With Love Wrapped is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur ( www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via  https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie."           

Bij klachten die niet onderling tot een oplossing leiden kunt u uw klacht altijd voorleggen aan het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr). Een klacht schort de verplichtingen van With Love Wrapped niet op, tenzij wij schriftelijk anders aangeven. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door With Love Wrapped, zullen wij de geleverde producten kosteloos vervangen. 

Garantie 

With Love Wrapped zal er alles aan doen om uw bestelling met grote zorgvuldigheid te verpakken en te verzenden. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan het voorkomen dat uw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending of dat er iets anders is waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie.

Verkeerd geleverde producten:

Deze dienen uiterlijk binnen 1 week na levering aan ons schriftelijk te worden gemeld. Vermeld hierbij:

  • Uw naam
  • Uw bestelnummer
  • Datum van ontvangst 
  • Reden van aanspraak op garantie 

Meldingen na 7 dagen worden niet meer in behandeling genomen.

Beschadigd door verzending:

Is uw bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag de bezorger om hier een melding van te maken. Wanneer u het product toch heeft aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Is dit het geval, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Vermeld hierbij:

  • Uw naam 
  • Uw bestelnummer
  • Het item waar het om gaat
  • En stuur minimaal 2 foto's mee

Meldingen na 7 dagen worden niet meer in behandeling genomen. Terugzending van de producten dient te geschieden in de originele verpakking, in nieuwstaat verkerend en uw bon voor de juiste verwerking.

De garantie geldt niet indien:

  • U de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
  • De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van ons en/of op de verpakking behandeld zijn;
  • De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.

Retourneren

Elke bestelling die wordt geplaatst, word With Love Wrapped en verzonden. Het kan voorkomen dat u toch niet helemaal tevreden bent. Dat is natuurlijk jammer om te horen maar het is geen probleem om uw bestelling deels of geheel te retourneren! U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren in originele verpakking. Na deze 14 dagen vervalt het wettelijke recht om uw order terug te sturen. Retourneren op afspraak is gratis. Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Check voor verzending actuele verzendkosten. Sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden! Had uw bestelling een aankoopwaarde van hoger dan € 75,-  (of €100,- in België) dan heeft u geen verzendkosten betaald, stuurt u van deze bestelling een artikel(en) retour, waardoor de aankoopwaarde onder de 75,- (of €100,- in België) komt, dan zullen wij u de verzendkosten alsnog in rekening brengen en verrekenen met het artikel(en) die u retour gestuurd heeft. Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat incl. verpakking  worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en evt. teruggestuurd. Stuur ten alle tijde het ingevulde retourformulier mee, die u bij uw bestelling ontvangen heeft! Wij kunnen geen retours in behandeling nemen zonder dit formulier. Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. De klant kan zich melden bij ons via e-mail. Na deze periode wordt het pakketje via onze administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden. 

Hoe gaat retourneren in zijn werk?

  • Controleer eerst of uw retour aan de voorwaarden voldoet:                                                 
  • Het artikel dient onbeschadigd te zijn.
  • Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden.                                   
  • Sale artikelen kunnen niet geretourneerd worden.
  • Stuur een mail naar info@withlovewrapped.nl dat u uw bestelling wilt retourneren. Vermeld hierbij wel uw ordernummer.  
  • Verpak de artikelen weer in de originele verpakking.
  • Schrijf het retouradres op de verpakking:
    With Love Wrapped 
    Brugbeemden 11
    5706 NH Helmond 
  • Frankeer het pakket en breng het naar een servicepunt.                                                                De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Ongefrankeerde retourzendingen of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd! 

Zodra je retour door ons is ontvangen krijgt u een bevestiging per mail en storten we het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug op uw bankrekening. Hebt u gekozen voor achteraf betalen? Dan brengen we het bedrag van uw retour in mindering op uw factuur. 

Ruilen:

Wij bieden geen mogelijkheid om online te ruilen. Mocht u een artikelen willen omruilen voor iets anders, retourneert u het artikel naar ons, waarna wij het aankoopbedrag z.s.m. crediteren, u kunt vervolgens het andere artikel online bestellen.

Aansprakelijkheid:

With Love Wrapped is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van retourzendingen of schade tijdens transport. Alle retourzendingen zijn geheel op eigen risico. Zorg daarom ook altijd voor een goede verpakking. Indien uw artikel beschadigd dan wel niet volledig bij ons retour komt, en wij kunnen dit artikel niet meer in onze webshop verkopen en wordt uw retour geweigerd. U ontvangt dan ook geen aankoopbedrag terug. We kunnen u dit artikel dan terug sturen, dit is dan voor uw eigen rekening.

Beschadigd:

Is uw bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag de bezorger om hier een melding van te maken. Wanneer u het product toch heeft aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Is dit het geval, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via de mail, vermeld hier duidelijk:

  • Uw naam
  • Uw ordernummer
  • Het item waar het om gaat en stuur minimaal 2 foto's mee van het defect.

E-mail: info@withlovewrapped.nl 

Terugbetalingen:

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. Het aan ons betaalde bedrag staat binnen 14 dagen terug op de rekening waarmee is betaald. 

Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan With Love Wrapped heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Retouradres:

With Love Wrapped 
Brugbeemden 11
5706 NH Helmond 

Bedenktijd/Ontbindingsrecht/Klachten

Bij de aankoop van product(en) heeft de u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Tijdens de bedenktijd moet u zorgvuldig omgaan met het product(en) en de verpakking. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik wilt maken kunt u het product(en) met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan With Love Wrapped, conform de door de ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies retourneren. Wanneer u gebruik wenst te maken van uw herroepingsrecht bent u verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product(en) kenbaar te maken aan ons. Het kenbaar maken kunt u doen middels het modelformulier. Nadat u dit kenbaar heeft gemaakt dient u het product(en) binnen 14 dagen retour te sturen. U dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. Indien u na afloop van het genoemde termijn niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van uw herroepingsrecht én het product niet With Love Wrapped heeft teruggezonden, is de koop een feit.

Kosten in geval van herroeping:

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Indien u een bedrag betaald heeft, zal With Love Wrapped dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terugontvangen is door de ons of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.

Klachten 

Heeft u een klacht over uw ontvangen bestelling, dan ontvangen wij daarover graag, binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling, een mail van u. U kunt uw mail sturen naar: info@withlovewrapped.nl   Wij proberen deze zo snel mogelijk te beantwoorden

Klachtenregeling:

With Love Wrapped beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij With Love Wrapped, nadat u de gebreken heeft geconstateerd. Bij With Love Wrapped ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Bij klachten dient u zich allereerst te wenden tot With Love Wrapped.

With Love Wrapped is aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur ( www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft via  https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie." 

 

Bij klachten die niet onderling tot een oplossing leiden kunt u uw klacht altijd voorleggen aan het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr). Een klacht schort de verplichtingen van With Love Wrapped niet op, tenzij wij schriftelijk anders aangeven. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door With Love Wrapped, zullen wij de geleverde producten kosteloos vervangen. 

Contact

With Love Wrapped                                 

Brugbeemden 11

5706 NH Helmond 

WhatsApp: 06-58823009

Mail: info@withlovewrapped.nl

Web: www.withlovewrapped.nl 

KVK: 85859451

BTW: NL004159498B92

Bank: NL54 RABO 0189 6277 78